20 אפודים קרמיים נתרמו למ.א עמק הירדן לטובת פעילות כיתות הכוננות

פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו כ-20 אפודים קרמיים לעמק הירדן, אשר ישמשו את חברי כיתות הכוננות של ישובי המועצה

פורום כיתות הכוננות 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים תרמו השבוע ציוד חיוני עבור מועצה אזורית עמק הירדן. את הציוד, שכולל כ-20 אפודים קרמיים וקסדות, מסרו השבוע נציגי פורום 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים במהלך מפגש, שנערך במשרדי המועצה האזורית בנוכחות ראש המועצה עידן גרינבאום, קב"ט המועצה אלברט קובי ובכירים נוספים.

יונתן אחיה, מנהל קשרי חוץ של פורום כיתות הכוננות הנני ציין בטקס כי "נתינת אמצעים לכיתות הכוננות היא בעלת חשיבות מבצעית מדרגה ראשונה. כיתות הכוננות מצילות חיים ומקנות ביטחון, הפורום הוא הבית לכל כיתות הכוננות בישראל והפורום יפעל שכל כיתת כוננות תהיה בעלת האמצעים הדרושים לשמירה על ביטחון התושבים ותהיה מוכנה בכל עת. תנועת הביטחוניסטים ששותפה לדרכנו מסייעת לנו בהשלמת הפערים ואנו מודים לה ולכל התורמים והעוסקים במלאכה"

ראש המועצה האזורית עמק הירדן, עידן גרינבאום אמר כי "מאז ה-7 באוקטובר אנו עדים לשורה בלתי פוסקת של יוזמות נהדרות, כמו זו של של פורום 'הנני' ותנועת הביטחוניסטים, שמטרתן לסייע לתושבות ולתושבי המדינה. בשם כל עמק הירדן אני רוצה להודות מקרב לב על תרומה זו ומאחל לכולנו שנדע ימים של שקט".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *