בעקבות ערעור המועמד לראשות העיר: תכנית הבינוי והפיתוח של גליל ים תובא לדיון מחדש לאחר הבחירות

הישג לחברי רשימת 'יש עתיד ליברלי' בהובלת המועמד לראשות העיר יריב פישר: תכנית הבינוי והפיתוח של גליל ים תובא לדיון מחדש לאחר הבחירות

הוועדה לתכנון ובנייה קבלה את הערעור של חברי רשימת 'יש עתיד ליברלי' והחליטה להקפיא את תכנית הבינוי והפיתוח של גליל ים ולהביא אותה לדיון והצבעה מחדש במליאת הוועדה לתכנון ובנייה לאחר הבחירות

בעקבות הערעור שהגישו המועמד לראשות העיר וחבר המועצה יריב פישר וחבר המועצה איל פביאן על תכנית הבינוי והפיתוח של גליל ים ג׳, הודיעו מהנדסת העיר ומזכיר הוועדה לתכנון ובנייה כי ההחלטה תובא לדיון והצבעה מחדש לאחר הבחירות.

כזכור, לפני שבועיים אישרה ועדת המשנה לתכנון ובנייה את תכנית הבינוי והפיתוח גליל ים ג׳, שכוללת תוספת לשכונה של 1675 יחידות דיור בבניינים בגובה של 9-10 קומות ובתוספת של עוד שלושה מגדלים בגובה 28 קומות. מדובר בתכנית שתוסיף עוד אלפי תושבים לשכונה וזאת מבלי להשלים את חיבור מערכת הביוב של העיר לשפד״ן וקליטת כל הביוב של הרצליה על ידו בפועל, ומבלי לוודא שתחל במקביל הבנייה של מחלף הרב מכר והגשר על נתיבי אילון, במטרה להקל על עומסי התנועה ביציאות מהשכונה ומהעיר.

המועמד לראשות העיר יריב פישר: "שכונת גליל ים ממוקמת במיקום אסטרטגי מבחינת העיר הרצליה, מה שמחייב פתרונות של תשתיות לאומיות כמו תחבורה, ביוב ועוד. אלא שלא ניתנו פתרונות כלשהם בעת אישור התכנית על ידי הוועדה. התכנית אושרה מאחר ופדלון הינו ראש עיר שמתכופף תחת לחץ היזמים והקבלנים וזאת על חשבון איכות החיים של תושבי השכונה והעיר. אני שמח שהוועדה קבלה את הערעור שלנו, כדי לדון מחדש בתכנית ובאישורה וטוב גם שזה יקרה רק לאחר הבחירות כאשר להרצליה תהיה הנהגה חדשה בראשותי, שתהיה קשובה בראש ובראשונה לצרכי התושבים."

יריב פישר העומד בראש רשימת 'יש עתיד ליברלי' הינו חבר מועצת העיר ב-20 השנים האחרונות. בין יתר התפקידים הרבים שמילא במערכת העירונית הוא היה יו"ר החברה לפיתוח התיירות בהרצליה, יו"ר ועדת הביקורת, חבר בוועדת המכרזים וחבר במליאת הועדה לתכנון ובנייה. במקביל פישר הוא בעלים ויו"ר פעיל של חברות פרטיות בינלאומיות בתחומי התיירות והפינטק.

לפני כחודש עלה פישר לכותרות כשהודיע שבכוונתו להמשיך בקמפיין הבחירות בעודו על מדים בשירות מילואים פעיל – ובניגוד לחוק לכאורה. בעקבות פרסום הדברים החליטו מפקדיו של פישר להדיח אותו משירות מילואים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *