בני ברק: ברגע האחרון נמנע ביטול התקציב לטיפול במגפת החולדות

ישיבת מועצה בבני ברק

עיריית בני ברק ביטלה ברגע האחרון ישיבת מועצה שזומנה בחשאיות ובה היו אמורים חברי מועצת העיר לאשר את ביטול התקציבים לטיפול במגפת החולדות בעיר ובנושאים חשובים נוספים – לטובת תשלום חובות בהיקף אדיר של יותר מ-34 מיליון ש"ח.

הישיבה שזומנה בבהילות, בוטלה שעות ספורות לפני המועד שבו היתה אמורה להתכנס, וזאת לאחר שיעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו"ר הליכוד בבני ברק, חשף לציבור את דבר הישיבה החשאית שתוכננה.

בהודעה חריפה שפרסם וידר הוא כתב כי "לעסקני העירייה דחוף מאוד לכנס את מועצת העיר לדיון דחוף שעות בודדות לפני הגשת הרשימות בבחירות. מה קרה? חייבים לשלם בדחיפות חובות עצומים של עשרות מיליוני שקלים שגם צברו ריביות והצמדות, כתוצאה מהניהול הקטסטרופלי שלהם".

וידר הוסיף כי "את החשבון הם כרגיל מעבירים אלינו התושבים, אבל שימו לב מאיפה הם מתכננים לקחת את הכסף: צמצום משמעותי של תקציב הניקיון והטיפול בעכברים, הקטנת התקציב לאבטחת מוסדות חינוך, ביטול חלק גדול מהפעילות עבור נוער מתמודד, צמצום תקציב מוסדות חב"ד ועוד".

כזכור, וידר מוביל לבדו בשנים האחרונות את המאבק במגיפת החולדות בעיר. לאחר מאבק ארוך, אליו צירף גם את השרה להגנת הסביבה, העירייה אימצה חלק מהתכנית המקיפה שהציג לטיפול בבעיות הניקיון והתברואה הקשות בעיר.

בעקבות הפרסום של וידר, תושבים רבים זעמו על התכנית לקצץ עשרות מיליוני שקלים מהנושאים החשובים ביותר לתושבי העיר ומחו בחריפות נגד המהלך. בתגובה, הודיעו בעירייה כאמור על הביטול של הישיבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *